בתחילת השנה בחרתי לשנות את ספר הלימוד באנגלית בכיתות ה' על מנת לשדרג את רמת הלימודים בבית הספר.
הספר שנבחר טומן בחובו פעיליות רבות ומגוונות העוסקות בשיחה, כתיבה, האזנה לשיחות. בפעילויות אלו הושקעה חשיבה פדגוגית רבה ושלא כמו בשנים עברו נתקלתי בקושי לוותר על חלקן כיוון שהן הניבו תוצאות נהדרות בקרב התלמידים מה גם שהתלמידים התחברו לסוג פעילויות אלו ונתרמו רבות.
כיוון שהספר היה חדש לי ורמת הפעילויות שבו היתה חדשה לתלמידים נדרשתי להשקיע זמן רב יותר מתמיד בהכנת השיעורים
ואף בהעברתם לתלמידים.
במקביל נדרשתי מצוות התקשוב להתקדם, לבנות יחידות לימוד, לבנות משימות מתוקשבות ולחשוף את התלמידים לאתרי לימוד נוספים.
הציפיות שלי מעצמי להספק בספר החדש לעומת הציפיות של צוות התקשוב ממני גרמו לי לתחושה של תסכול כיוון שהזמן שעמד לרשותי בבית הספר היה מוגבל.
יום ראשון, 19 ביולי 2009
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה